بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت


بانک ملت
Menu > WebAccess >Web بانک ملت Sessions > *----* >New
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط بانک ملت فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بانک ملت بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
سلام دوستان من مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت دانلودم میانگینش 65 66 میشه راضیمدر مورد کسانی که گفتن هر 5دقیقه قطع میشه 2باره وصل میشه را 5دقیقه برا منم قبلا این مشکلا بود زنگ بزنی مبین نت میان مودمو آپدیت میکنن درست میشه چون مودمت آپدیت نیست ولی فرستنده ها آپدیت شدهبا کارت دانشجویی الان سرعت 512 و 1024 هم میدنسلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی سرعتش واسه فیلم بانک ملت کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) بانک ملت جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
بانک ملت



در كشورهاي زيادي در‌حال استفاده است، اما در امريكا حرفي براي گفتن ندارد. در اين مقاله سرويس‌هاي مهم 4G ايالت به ايالت بررسي شده‌اند که در هر ايالت يك اپراتور موفق‌تر است و استقبال بيشتري از آن صورت گرفته است. همين موضوع نشان‌دهنده گسستگي و پراكندگي سرويس‌ها و اپراتورها است. نويسنده اين مقاله در مقدمه به صورت كنايه‌آميز گفته است: «بايد منتظر سرويس‌هاي 4G در آينده باشيم تا ببينيم چگونه عمل مي‌كنند و استقبال از آن‌ها تا چه‌اندازه است.» به نظر مي‌رسد 4G چالش‌هايی جدي، پيش‌روي خود مي‌بيند و كاربران و شركت‌هاي سرويس‌دهنده به اين زودي‌ها طعم شيرين نسل جديد شبكه‌هاي موبايل را نخواهند چشيد و همچنان بايد منتظر بمانند. البته سرويس‌هايي كه هم‌اكنون ارائه مي‌شوند، براي كاربران برخي از كشورهای ديگر، يك رؤيا و آرزويی دست‌نيافتني به شمار می‌رود و خود اين موضوع نيز چالش ديگري را به‌وجود مي‌آورد؛ اين‌كه شركت‌هاي سازنده سخت‌افزار بايد سرويس‌هاي ارائه شده در امريكا را مبناي محصولات و توليدات خود قرار بدهند يا سرويس‌هايي كه در كشورهاي در‌حال توسعه هم‌اكنون استفاده مي‌شود؟ به بانک ملت همين دلیل است كه شاهد محصولاتي با مشخصات مختلف شبكه‌اي براي مناطق مختلف هستيم. در يك جمع‌بندي بايد بگوييم كه اكنون در فصل بهار 4G هستيم و هنوز فصل تابستان اين فناوري از راه نرسيده است

بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می شود.شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل حساب اینترنتی و کلیک بر گزینه «خدمات بانک ملت ارزش افزوده» و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می بانک ملت کند.

از همه این حرفا بگزریم اگه جابه جا بانک ملت شدن واستون ضروری نیست دور وایمکس رو خط بکشید و adsl استفاده کنید

نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% بانک ملت مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.

6- دکمه CALL یا بانک ملت OK یا Send را فشار دهید
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز بانک ملت شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
۱۵ حذف شماره از بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#


مشاهده شماره بانک ملت های "فهرست طلایی" رایگان
• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع بانک ملت شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا• خرید شارژ برای دریافت آخرین لیست محصولات بانک ملت پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
خريد اينترنتي کارت شارژ اعتباري همراه اول بانک ملت شارژ همراه اول فروش اينترنتي کارت شارژ همراه اولهمراه اول اعتباريخریدشارژ بانک ملی خرید شارژ بانک ملی ایرانسل شارژایرانسل
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف بانک ملت مکالمه داخل شبکه برای ۵ تا ۲۰ شماره
ردیف عملکرد تلفن گویا کد بانک ملت دستوری
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 بانک ملت تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. مدت اعتبار کارتهای شارژ :
مناطق تحت پوششمبین‌نت: مهم‌ترین فاکتوری که مبین نت به آن افتخار می‌کند و در تبلیغات خود بسیار از آن یاد می‌کند همین پوشش سراسری این اپراتور است که آن را از اپراتور رقیب یعنی ایرانسل متمایز می‌کند. همان طور که در بالا گفته شد مبین نت کل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا به حال نیز به صورت گذرا این کار را انجام داده است اما یک مسئله وجود دارد و آن قوی بودن سیگنال‌ها (امواج) است که این مورد فقط در مرکز شهر‌ها به چشم می‌خورد و اگر شما کمی در حاشیه شهر باشید احتمالا جزو پوشش متوسط، ضعیف حساب می‌شوید. شما با مراجعه به سایت مبین نت می‌توانید مناطق تحت پوشش را با تفکیک شهر‌ها ببینید و پوشش بیرونی، داخلی و گوگل ارث را نیز مشاهده کنید و از وضعیت منطقه خود اگاه شوید، وجود نقشه گوگل ارث برای مشخص کردن منطقه تحت پوشش یک مزیت مبین نت به ایرانسل بانک ملت می‌باشد که شما در چند دقیقه می‌توانید از وضعیت شهر، خیابان و پوشش محل زندگی اقوام خود نیز آگاه شوید.
5- دکمه بانک ملت مربع # را فشار دهید.
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، بانک ملت کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
بانک ملت
بانک ملت
• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها بانک ملت تاکید دارد.
هیچ‌یک از محصولانابراین، کلیه تماسهاخرید شارژ ی تلفنی برقرار شده با هموطنان در بانک ملت خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سیم کارتهای خرید شارژ شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچشرکت ایرانسل پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا توسعه زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن خرید شارژ همراه در سطح کشورتوسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی‌سیم مبتنخرید شارژ ی بر فناوری نوین وایمکس در سطحکشورارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس ارائه مناسب‌ترین خدمات با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت دار و هوشمندگسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانیحرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور خرید شارژ در سطح منطقهحداکثر استفاده از توان داخلخرید شارژ ی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری
مبین نت عالیه ولی پشتیبانی فوق العاده بده همین اعلان با این شماره مبین نت پشتیبانی 83868 تماس بگیرید میبینید اشغال واقعا متاسفم که مدیران این شرکت تمام زحمتاشون را با بی برنامه گی از دست میدن من الان از وایمکس ایرانسل استفاده میکنم.به نظر من ایرانسل تو کارش دزدی میکنه.ممکنه اولش بانک ملت راه اندازیش کمتر باشه.ولی وقتی مودمو گرفتی هر ماه میگه پول زور وده.من که راضی نیستمسلام دوستان این وایمکس ایرانسل دیوونم کرده می خواستم بدونم می تونم مودم ایرانسلی که دارم رو واسه ی وایمکس مبینت استفاده کنم که دوباره هزینه مودم ندممن هم مبين دارم هم ايرانسلمتاسفانه مبين فقط اسم است و بعد از فروش رو هوا ولت ميكننفقط ساعتاي خلوت خوبه و ساعتاي شلوغ عملا مبين قطعهمن تهران سعادت أباد ساكنم و متاسفانه بشتيباني اش هم خيلي بده و ميكن واستين تا درست شه حالا تا كي ؟ خدا ميدونهدر كل اكه ميتونين از غير وايمكس استفاده كنين بهتره ولي بولتونو بابت خريد مبين دور نريزين
من وایمکس 512 بانک ملت مبین نت دارم در شهرستان بندرعباسسرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
دریافت باقیمانده اعتبار همراه اولجهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*۱۱#مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی شودلیست سیاه : در هنگام استفاده از شارژ خریداری شده در صورتی که ۴ بار رمز به صورت اشتباه وارد شود سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می‌شود. نحوه خروج از لیست سیاه در ادامه توضیح داده بانک ملت شده است.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع مطابق تقاضای مشترک : در صورتی که مالک سیم کارت با مراجعه در تهران و در سایر استانها برای مدت مشخصی تقاضای قطع سیم کارت خود را داده باشد.اعلام مقودی شده توسط ۴۴۴ : در صورتی که مالک سیم کارت توسط تلفن گویای ۴۴۴ اعلام مفقودی نموده باشد.
برای وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to URL را انتخاب کنید و بانک ملت سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
زمانی با بیان این‌که در شش سال گذشته ۸ هزار و ۶۵۰ پروژه مخابراتی بانک ملت با اعتبار ۴۳۹ میلیارد تومان در استان اجرا شده است، خاطر نشان کرد: طرح خودگردانی دفاتر ICT روستایی، دسترسی آسان به اینترنت دایل آپ و حذف کد بین شهری در شهرستان‌های خمینی‌شهر و فلاورجان از جمله پروژه‌های مهمی در این مدت است.
خرید شارژ ایرانس همراه اول تالیاخریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید بانک ملت شارژ ایرانسل از بانک سپه.
پهنای باند (کیلوبیت بر بانک ملت ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
• پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد بانک ملت كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.

ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه بانک ملت شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
من به خاطر وضعیت شغلی مجبور به سفر هستم و می خواهم بدونم در شهر های جنوبی مثعسلویه،کنگان،ماهشهر،بندر عباس و یا شهر های چون اصفهان بانک ملت و تهران سرعت مبین نت بهتر است یا ایرا سلام دوست عزیزم من از لحاظ سرعت مبین نت را پیشنهاد می کنم اما از نظر نواحی تحت پوشش ایرانسل بهتره... من هردوتاش رو داشتم.
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار بانک ملت همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
همچنين مكالمات بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد بانک ملت يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 در نظر گرفته شده و ساعت غير بانک ملت اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.
ghorboone hamatoon ba pishnahadate arzandatoon boooooos بانک ملت
بانک ملت
Authentication type : Normal بانک ملت

بانک ملت
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بانک ملت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.
بانک ملت
حالا منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس جدید نصب کنندالان یه چند ماهی میشه اینطوریه ، اگه درست نکنن که من مطمئنم اکثر مشترکین بندرعباس دیگه بیخیال وایمکس مبن نت میشنای کاش این نظرات رو صاحبان این 2 شرکت ببینن و از مشکلات ماها بانک ملت باخبر بشنوالا چی بگم من که از همه چیز راضیم مبین نت هم دارم خیلی عالیه و دعاشون میکنم-
دستگاه‌های خودپرداز (ATM) برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق دستگاه های خودپرداز ، کافیست:. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل وارد کنید.. در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس گزینه «ایرانسل» را انتخاب کنید.. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.. رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است. رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد نموده بانک ملت و سیم کارت خود را شارژ کنید:بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خودپرداز) عبارتند از:اقتصاد نوین، پاسارگاد، پست بانک، تات، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، کشاورزی، ملت، ملی و موسسه اعتباری توسعه.
۱۲ درخواست تنظیمات بانک ملت GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
خرید آنلاین شارژ همراه اول، ایرانسل، این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس بانک ملت





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: